Latmask

Sitter här med min kaffe i morgonrock, morgonruffs, gårdagens smink och john blundsand i ögonen. Ja, klockan är redan eftermiddag och jag är lat. Nu ska jag dock klä på mig, städa mitt rum, städa resten av huset också om jag hinner och kanske ta en tvätt också. Får se hur mycket jag hinner idag innan jag ska till Mattias.

Kvällen/Natten spenderade jag med Alex och Sandra i min bil, hihii. vi pratade som vanligt om allt mellan himmel och jord. Mys på det.
Innan dess "hjälpte jag till" med att ställa segelbåten på plats hemma på tomten. Vad kan en liten klen Emilia göra för nytta? Jag stog den första timmen och bara kollade på samtidigt som jag frös fötterna av mig och sen, när det bara var presenningen kvar, Då ville de ha min hjälp. Tack grabbar.

Dags att klä på sig städkläderna och börja städa. pussa // milis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0