memories

The things I hated the most about you,
are the things I miss the most now you're gone..


without you..


Imorgon, Tisdag ska jag förhoppningsvis skriva på alla papper med bror Johan så att jag Äntligen kan få lägenheten (: den kommer snart bli min !! Bostadsbidrag-blanketten skickas i väg imorgon den också, sen ska jag på med löparskorna, ha ipoden med musik i öronen och ett stort leende på läpparna springa med papi<3
BTW såg Never back down ikväll. Den filmen får mig att vilja ut o springa, göra armhävningar och slå på saker !! tills jag är helt slut. tror verkligen att jag ska börja i kampsport igen snart.

Nu är det nanni time för mig, är helt slut verkligen, men imorgon blir det förhoppningsvis lite bilder från stan om jag orkar

//xoxo milis

Kommentarer
Postat av: SMS

i'm happy for you ! om det inte löser sig med bidraget så tjata ang fiskekrogen.. det är ju ändå en inkomst. hoppas det var gott o springa, puss!

2008-11-18 @ 21:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0