dagen efter

Gårdagen blev inte som väntat kan jag berätta men den blev ok ändå. Akte till farmor en snabbis och såg dr.Phil. Sedan åkte jag till Allum och shoppade kläder för kvällen på Hotellet med Malin och Sofia.
Köpte mig en, enligt mig, fin, silverpajlettklänning som jag ville ha på mig. Kvällen kom och vi såg Idol, förfestade, sminkade oss, Nathalie och Daniella kom också dit, sedan bar det av till Hotellet där jag skulle ta min oskuld som Hotellet gäst.
Oj, vad fel jag hade om Alingsåsare. De är dryga och nedlåtande, inte en jävel tyckte jag såg bra ut (förutom Malin och Sofia då) alla kollade snett och blängde på mig som om jag var från yttre rymden. Ville bara ta en drink och kasta i ansiktet på dem. Vet ingen i Alingsås att pajletter är det NYA HETA i höst? Hallåå, läser ingen Cosmopolitan? Det var sjukt vad alla såg likadana ut och betedde sig lika.

Vem vill vara som alla andra när man kan vara sig själv? Men sen är jag ju från Floda också. Jajja, tack iaf för en helt okej kväll tjejer, hade roligt med er iaf, som alltid!!! Ni är inte som de andra Alingsåsarna där kan jag lova. Tack gode gud för det. Ni är bäst!!! <3

Idag har jag gått runt i mjukiskläder och gjort inget alls, verkligen, inget, klockan är 16.12 och jag har bara slösat bort en hel dag på att göra ingenting. Såå onödigt. Nu ska jag hoppa in i duschen och ha en ta-hand-om-mig-själv-kväll :)

Pussa // milis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0