Lillebror, Martin 18 år :)

Johan - om man äter en pizza måste man ha intensitvt sex i 4 timmar för att förbränna den.
Kylen - men om man äter en pizza medans man har intensivt sex i 4 timmar dåå...
Emilia - hihihii, man kan äta en pizza intensivt i 4 timmar istället :)
ALLA: HAHAhaHA Martin !!!
(min lillebror Martin är FRUKTANSVÄRT långsamt. Vi hinner servera lunch innan han är klar med frukosten. hahahha)

....internt skämt. Var ute igår med min brorsa då och Kylen, Johan och Jennifer. Det var en mysig kväll. Vi var alla bara salongsberusade, på Chez och sedan Queen. Hade roligt och det var skönt att för en gångs skull inte vara aspackad. Vi åkte hem runt 3 och hela vägen snackade vi hur man raggar på rätt sätt :) tex, killar som säger hur fin och speciell en tjej är och hur fint hon ler, vilken fin klänning. Sånna saker.. AHAHHA helt seriöst, min brorsa är ett socialt geni !!

Nu sitter jag här i mjukiskläder och ska hoppa in i duschen innan jag drar iväg till gymmet en stund. Sen blir det nog partillerocken för hela slanten följt av "chillkväll" med det vanliga packet. :) ÄLSKA.

// milis

p.s. I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0