Ensam på många sätt

Så åker då mamma och Christer till Gotland nu om cirka 2 minuter och lämnar mig ensam en vecka, samtidigt som Malin och Sofia åker till London. Så nu är jag verkligen helt ensam. Spenderar dagarna på mitt rum själv med musik, kvällarna ensam vid datorn, nätterna ensam i min säng.

Men ensam är väl stark antar jag.
Borde åka till Allum också men vem orkar det? då måste man ju göra iordning sig, ta tåget dit och tillbaka och böka med sånt. Nä, det får vänta tills imon när jag ändå ska i väg och röra på fläsket.
Idag ska jag bara plugga som en tok och dricka kaffe. Fast ändå gnager det i huvudet att jag inte åkt till Allum idag, måste verkligen betala mina räkningar !!! gosH, skulle verkligen behöva vinna på Lotto.
Ja, då var det bestämt, jag ska vinna på Lotto så slipper jag snåla för att få ihop det.

nu ska jag krama mamma och christer hejdå // xoxo milis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0