every single day of my life

http://www.youtube.com/watch?v=jiot1P3-Hng

I was born to love you, with every single beat of my heart,
yes I was born to take care of you, every single day of my life.. <3

- ÄLSKA QUEEN !!! -

mamma och christer är hemma igen. allt är tillbaka till det normala. så normalt det går dvs. nu ska jag ju snart flytta och allt sånt så good bye rummet, hello egna lägenheten. men det blir nog nångång efter Jul tror jag.

Är sjukt trött på livet ibland. Blir så arg på mig själv för att jag tillåter mig att känna avundsjuka på andra, Hon är snyggare, han är snygg (då kan jag inte få honom) se, nu blev dem kära, FAN då, hon är smal, jag är tjock, de är rika...FANFANFAN!!!
 men man ska väl inte klaga, vi bor ju i Sverige. paaH

FAN

//milis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0