im so bored

*suck* Mitt liv är så tråkigt. Vill inte att någon ska tro att jag försöker få en massa medlidande, jag skriver här bara för att få ur mig allt !! måste verkligen skriva.
Jag grät hela natten i går, fram tills mamma och christer skulle upp till jobbet..då somnade jag av upmattning i deras säng.
Jag är bara så trött på att vara trött. Trött på att alltid må dåligt och vara ledsen. Jag vill orka, jag vill skratta, jag vill kunna vara kapabel att plugga en hel dag och ändå känna lust och ork att göra något annat. Jag vill ha viljan att leva, tillbaka.
Vad gör jag nu? Vem är jag? Jag stirrar ut i tomma intet hela dagarna, jag sitter och stirrar tills jag börjar gråta för att ögonen svider. Min nacke gör så ont och smärtan jag haft i ryggen sedan 6 månader nu, vill inte försvinna !! Jag är trött på att ha ont i ryggen hela tiden...

Det hjälper ju inte att be om hjälp heller, för ingen fattar. Jag har sagt rakt ut minst 100 gånger: HJÄLP MIG!!! Jag klarar inte det här själv!! SNÄLLA!!! jag behöver hjälp....

Inte ens mina föräldrar hjälper mig..de lever sina liv precis som vanligt, kommer hem och beter sig som vanligt. När jag då lufsar in i köket och känner illamåendet komma vid tanken på mat och säger nåt om hur dåligt jag mår så säger de; men vad ska du äta då? du måste ju äta något. Eller bara ignorerar det helt enkelt, Emilia kan inte du ta disken.....
SER DU INTE ATT JAG GÅR UNDER HÄR????? jag dör långsamt inifrån, ruttnar bort i min egen misär.

nog med TYCKA SYND OM MIG SJÄLV tiden..

nu ska jag gråta mig till sömns.... GosH mitt liv är tragiskt // lipsillen

Kommentarer
Postat av: Sussie

Grattis till lägenheten!

Hoppas vi ses imorgon på Inas kalas.Bra att du skriver av dig,det brukar jag också göra när jag mår dåligt och det hjälper att sätta ord på tankarna.

Stooor kram!

2008-11-21 @ 18:34:27
Postat av: Anonym

men lilla du :S

2008-11-22 @ 12:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0