moving on and out

Min bror Johan ringde mig i går morse och frågade mig om jag ville ta över hans lägenhet i Lunden nu när han åker till Malta och jobbar!!  skojjar du?
Klart som f*n att jag vill ta över den!!

Såå säg hejdå till sovrummet i Floda och hej till Emilias lägenhet i lunden :) Flyttar in den 24 November om allt går som planerat. Nu finns det bara ett problem kvar, skaffa jobb!! hur ska jag kunna betala räkningarna ? hihihii men alla som känner mig vet att jag är en evig optimist.
Morgondagen kommer bli stressig som satan då jag ska till skolan och ha inlämning, jag ska söka jobb och ha möte på försäkringskassan. Hoppas!!Hoppas!!Hoppas!!

Tänk va skönt det skulle vara om jag fick jobb nu, en egen lägenhet och allt bara löste sig. Ett eget ställe där jag kan bestämma själv, där det är mina regler som gäller, där ingen kommer in utan mitt tillstånd. Ingen tjatar i onödan på mig, inget spring, det kommer vara total tystnad.

Mitt eget ställe, min egen lägenhet. wow.

//kramis från Milis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0