one step at a time

Så har jag då varit ute på min första joggingrunda, på första dagen av mitt nya liv. Det var menat att pappa, Eva och jag skulle promenera men efter 5 minuter var jag sjukt rastlös och skuttade runt dem, sprang fram och tillbaka, hoppade lite och lekte som barn brukar göra när de är ute och leker. Såg nog mest ut som Gibson gjorde när vi var ute och sprang. :) (älskade lilla vovve)

Då bestämde jag mig för att jogga istället. Det kändes mer ansträngande och varför gå när man kan springa? Det var ju skönt iofs också att jag inte är så otränad som jag trodde utan faktiskt klarar att jogga 5 km utan problem. Nästa joggingrunda med pappa ska jag jogga till spåret, ta 2 varv och jogga hem. Det blir 1 mil det. Helt ok.

Nu är jag heelt slut, har redan sovit på soffan en timme så det är väl dags att lägga sig och få lite skönhetssömn. Man får ju inte glömma att jag faktiskt är en kvinna som behöver min skönhetssömn och måste göra hårinpackning imorgon. hihihii..
puss och kram // milis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0