Rivstart

Från och med ikväll 23.00 ska jag, Emilia ändra mitt liv till det bättre. Alla dåliga vanor, alla tårar, chokladen framför tvn ska bort. Nu börjar det liv jag vill och förtjänar leva. Bort med det gamla och in med det nya. Det är slut på all depressed music och sena småät. Här börjar det nya livet, nu skriver jag på nytt blad. Jag ska umgås med mina vänner, jag ska dansa och skratta, jag ska träna och plugga, jobba och unna mig saker. En ny fas i mitt liv har börjat.

Pappa har ikväll anmält oss till Göteborgsvarvet 2009 så nu är det bara att olja den gamla maskinen och ge sig ut. Träning, nyttig mat, skratt, bra vänner, jobb och plugg står på schemat. Jag ska omringa mig med bra saker, allt som får mig att skratta och må bra. Den gamla Emilia är tillbaka. Är ni redo?

Imorgon, Onsdag ska jag och papi<3 ta en långsam promenad i spåret följt av en storstädning av mitt rum :) såå länge sedan nu. *not*

"one step at a time" - Jordin Sparks :) precis.

//xoxo - milis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0